
Alla avsnitt
Avsnitt
182. Evergreentunnlar är nästa steg i Sabinas onlineföretag med fokus på kvinnor med ADHD/ADD
Funderar du på hur du kan sälja mer mellan lanseringar - utan att känna dig konstant säljig i sociala medier?
Det är precis vad Sabina Hasselgren, grundare av Mindful ADHD, nu fokuserar på i sitt företag. I det här...
Visa avsnitt
181. Tillit - det viktigaste du kan bygga in i din evergreentunnel
Du har säkert hört att du bara behöver ett webinar, några automatiska mail och en freebie för att sälja i sömnen. Men om det vore hela sanningen - varför fungerar det då inte för de flesta?
I det här avsnittet pratar...
Visa avsnitt
180. Mer kunder in i medlemskapet Hästvisflocken med hjälp av automatiserade tunnlar
I det här avsnittet får du träffa Susanna som driver Hästvis där medlemskapet Hästvisflocken står i centrum med över 800 engagerade medlemmar.
Vi pratar om hur hon byggt upp ett starkt community och varumärke i en...
Visa avsnitt
179. Vad kan du sälja i en automatiserad evergreentunnel? Spoiler: det mesta.
Tänk dig att vakna upp till nya försäljningar varje dag. Att ha en business som jobbar för dig, inte tvärtom. Det är precis vad en strategisk evergreen-funnel kan göra för dig.
I det här avsnittet pratar vi om vad du...
Visa avsnitt
178. Sälj mer av dina onlinekurser – med bättre copy och konverterande texter
I veckans poddavsnitt träffar jag Jessica Roos Rahmquist, copywriter och kurskreatör, som vet hur du skriver texter som både attraherar rätt personer och konverterar till betalande kunder.
Jessica delar med sig av...
Visa avsnitt
177. 10 lärdomar från 10 miljoner i onlinekursförsäljning
Jag trodde aldrig att jag skulle spela in det här avsnittet men idag har jag sålt mina egna onlinekurser för över 10 miljoner kronor här i Sverige.
I det här avsnittet delar jag med mig av mina 10 största lärdomar...
Visa avsnitt
176. Så bygger Ingrid sin digitala verksamhet med både onlinekurser, medlemskap och samtal
I det här avsnittet möter du Ingrid Thorngren som i över 15 år har hjälpt ambitiösa kvinnor att skapa mer balans i livet – samtidigt som hon byggt upp en verksamhet där närvaro och digitala affärsmodeller får samsas...
Visa avsnitt
175. Förlansering - nyckeln till onlinekursförsäljning som känns enkel
Det många missar när de lanserar en onlinekurs är att försäljningen inte börjar när dörrarna öppnas – utan långt innan.
I det här avsnittet pratar jag om förlanseringens kraft. Varför det inte är ett extra moment,...
Visa avsnitt
174. Farmors Apotek - Farmor Catharinas örtkunskap blev onlinekurs och medlemskap
I det här avsnittet får du träffa Catharina Andersson som står bakom det snabbt växande kontot Farmors Apotek på Instagram. På bara 1,5 år har hon byggt en följarskara på över 35 000 personer – tack vare sitt sätt att...
Visa avsnitt
173. Det ingen pratar om i Sverige – merförsäljning av digitala erbjudanden i praktiken
Om du inte jobbar med merförsäljning i ditt företag i dagsläget så missar du antagligen massor av intäkter.
I det här avsnittet pratar vi om hur du kan använda orderbumps, upsells, downsells och crossells för att öka...
Visa avsnitt
172. Hur Malin digitaliserade sin hantverkskunskap – och sålde 25 onlinekurser direkt från väntelistan
Är det bara onlinekurser om business och pengar som säljer? Absolut inte. I det här avsnittet möter du Malin Andersson – tidigare psykolog i Göteborg, idag företagare på landet utanför Örebro där hon driver...
Visa avsnitt
171. Bakom kulisserna på en 2-miljoners lansering
Jag trodde faktiskt aldrig att jag skulle spela in det här avsnittet – men jag har precis avslutat min största lansering någonsin. Över 2 miljoner kronor på bara några veckor.
Och nej, jag hade inte en megastor...
Visa avsnitt